THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 22 Januari 2009

Tag From Haori

nih wat kali pertama aku dpt tag..hurm aku igt aku leh larik darik tag nih ciss upenyer tekena gak.. si haori la men tag aku..mencikkkk hauahauahuah....anyway tenkius la haori sbb tag cc hehe..

Sila paste 5 gambar benda yang agak penting dalam hidup.Pastikan gambar yang di snap sendiri, bukan copy dari mana-mana, dan adalah barang anda.Terangkan kenapa benda itu berharga bagi anda.

ok untuk benda pertama kat bwh nih:


benda nih amat ler penting bagi aku sbb
dgn de hset k660i aku leh berhubung dgn ramai orang

nih plak perlu sgt2 bagi aku sbb
dgn de benda2 gini aku leh tngkan pikiran dan jiwe

nih laptop acer yg menjadik teman aku
mencarik shbt2 or job ape sj la asalkan perkara berfaedah

purse nih pemberian my lebly mum
sbb tuh ia bererti wat aku

dan yg terakhir jam tgn nih sbb
nih adelah adiah dari adik bgsu n ayah aku


so nih je la tag yg dpt aku buat wlu pon tak seberapa hehehehe....pehni aku tamo tag2 org
aku kan baik wakakakkak pasan gilakkk

0 ulasan: